Din dröm har gått i uppfyllelse!


Det var stort att kunna se en av dina största drömmar gå i uppfyllelse. Vilken Match! Och sedan... vår tecken där framför mig! Jag skojade om att det bara fattades den röda punkten, och då går domarna med sina röda tröjor och ställer sig precis där! 
Du är med mig alltid. 

Te amo hasta el infinito punto rojo. 





Gamla stan VM 2014



Det var fint att veta att dina vänner tänkte på dig under matchen och
när Argentina vann. 



Jag har lagt ner din favorit fotbollströja i graven. En annan som du hade på en bild, där du ser väldigt lycklig ut, gav jag bort till din vän som är med på den bilden. 

Din flagga har jag kvar. Kunde du se den från där du är nu?



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kärrtorp äger

Antirasistdemonstrationerna i Kärrtorp 2013

Oändlighetens oändliga röda punkt

28

Du är saknad idag

TILL MINNE AV ENZO COSTA NAHUEL

Migrantvisan

Du är fortfarande med och förändrar!

Synkronicitet