Oändlighetens oändliga röda punkt



Infinito på spanska betyder både oändlighet och oändligt. Te amo mami, hasta el infinito punto rojo! brukade du säga till mig när du var liten. Jag älskar dig mamma, till oändlighetens oändliga röda punkt! Och här sitter jag nu, och försöker hålla fast vid de orden för att inte gå under. 


Jag älskar dig min son till oändlighetensoändliga röda punkt. 



📷: iPTF14hls  the mysterious och explosive star that refuses to stay dead.



”Te amo mami, hasta el infinito punto rojo” me dijiste por primera vez cuando tenías 4 años. Y acá estoy ahora, tratando de aferrárme a esapalabras para no derrumbarme. 


Te amo hijo hasta el infinito punto rojo.








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kärrtorp äger

Antirasistdemonstrationerna i Kärrtorp 2013

28

Din dröm har gått i uppfyllelse!

Du är saknad idag

TILL MINNE AV ENZO COSTA NAHUEL

Migrantvisan

Du är fortfarande med och förändrar!

Synkronicitet