3 årsdagen


Min älskade Enzo, kommer alltid att ha ditt leende inom mig, dina fina mörka ögon. Ditt hår så likt mitt. De djupa frågorna som du ställde sedan du var liten. Din "Jag älskar dig mami till oändlighetens oändliga röda punkt". Jag vill inte glömma din doft. Den har försvunnit nu från dina saker. Men du kommer aldrig att försvinna. Jag gråter fortfarande när någon frågar hur många barn jag har. Jag är fortfarande din mamma. Ibland känns det som om du har rest långt bort och skickar meddelanden till mig. Ibland känns det som om du aldrig har lämnat oss. Ibland är tystnad så tungt och starkt så att hjärtat vill inte längre slå. Jag har lärt mig så mycket under de här tre åren. Jag önskar att jag hade haft de verktyg som jag har idag för att kunna hjälpa dig. Mitt älskade, älskade barn. 























 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kärrtorp äger

Antirasistdemonstrationerna i Kärrtorp 2013

Oändlighetens oändliga röda punkt

28

Din dröm har gått i uppfyllelse!

Du är saknad idag

TILL MINNE AV ENZO COSTA NAHUEL

Migrantvisan

Du är fortfarande med och förändrar!

Synkronicitet